Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
  • now

    Το 1948, όταν ακόμα η βιομηχανία των φυσικών τροφίμων και συμπληρωμάτων έκανε τα πρώτα της βήματα, ο επιχειρηματίας Paul Richard εξαγόρασε την Fearn Soya Foods, μια εταιρία παραγωγής προϊόντων από σιτάρι και όσπρια με έδρα το Chicago, για $900. Αυτή του η κίνηση εξελίχθηκε στην επί 6 δεκαετίες προσπάθειά της εταιρείας, να παρέχει σε ανθρώπους ευαισθητοποιημένους με τα θέματα της διατροφής, προϊόντα υψηλής ποιότητας και προσιτών τιμών.

    Η NOW από το ξεκίνημα της μέχρι σήμερα είναι πιστή στην υπηρεσία της καλής υγείας. Σε μία καλπάζουσα βιομηχανία όπως αυτή, είναι ανάγκη να υπάρχουν εκπρόσωποι με βαθία γνώση των φυσικών βιταμινών, τροφίμων και βοτάνων. Έχει φροντίσει ώστε το προσωπικό της σε κάθε βαθμίδα να γνωρίζει τις λεπτομέρειες των συμπληρωμάτων διατροφής και να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές σε κάθε πελάτη που ενδιαφέρεται να κατανοήσει καλύτερα αυτόν τον φυσικό τρόπο ζωής. Ένας πιο φυσικός τρόπος ζωής, αυτός είναι ο κοινός στόχος που έχει η εταιρεία με τους πελάτες της,ώστε να διατηρήσει τη σχέση μαζί τους ειλικρινή και μακρόχρονη.

Mega offers Τώρα

Εδώ θα βρείτε τις μεγαλύτερες προσφορές μας στα προϊόντα Now

Το 1948, όταν ακόμα η βιομηχανία των φυσικών τροφίμων και συμπληρωμάτων έκανε τα πρώτα της βήματα, ο επιχειρηματίας Paul Richard εξαγόρασε την Fearn Soya Foods, μια εταιρία παραγωγής προϊόντων από σιτάρι και όσπρια με έδρα το Chicago, για $900. Αυτή του η κίνηση εξελίχθηκε στην επί 6 δεκαετίες προσπάθειά της εταιρείας, να παρέχει σε ανθρώπους ευαισθητοποιημένους με τα θέματα της διατροφής, προϊόντα υψηλής ποιότητας και προσιτών τιμών.

Η NOW από το ξεκίνημα της μέχρι σήμερα είναι πιστή στην υπηρεσία της καλής υγείας. Σε μία καλπάζουσα βιομηχανία όπως αυτή, είναι ανάγκη να υπάρχουν εκπρόσωποι με βαθία γνώση των φυσικών βιταμινών, τροφίμων και βοτάνων. Έχει φροντίσει ώστε το προσωπικό της σε κάθε βαθμίδα να γνωρίζει τις λεπτομέρειες των συμπληρωμάτων διατροφής και να έχει τη δυνατότητα να προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές σε κάθε πελάτη που ενδιαφέρεται να κατανοήσει καλύτερα αυτόν τον φυσικό τρόπο ζωής. Ένας πιο φυσικός τρόπος ζωής, αυτός είναι ο κοινός στόχος που έχει η εταιρεία με τους πελάτες της,ώστε να διατηρήσει τη σχέση μαζί τους ειλικρινή και μακρόχρονη.