Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Γρήγορο και υγιεινό πρωινό με πίτουρο βρώμης

Γρήγορο και υγιεινό πρωινό με πίτουρο βρώμης | Συνταγή

Αν θέλεις ένα υγιεινό πρωινό, μια γρήγορη λύση είναι το πολύ γνωστό (ειδικά στις βόρειες χώρες) πόριτζ βρώμης.
Γρήγορο και υγιεινό πρωινό με πίτουρο βρώμης | Συνταγή -0

Για το porridge με πίτουρο βρώμης θα χρειαστείς:

  • 1/2 κούπα πίτουρο βρώμης Dukan
  • 1 1/2 κούπα γάλα ή νερό
  • Κανέλα, φρέσκια μπανάνα, καρύδια (προαιρετικά)

Εκτέλεση:

Ετοιμάζεις ένα κατσαρολάκι και ρίχνεις μέσα το γάλα ή το νερό να ζεσταθεί.
Μόλις ζεσταθεί λιγάκι προσθέτεις το πίτουρο βρώμης.

Το ζεσταίνεις και το ανακατεύσεις μέχρι να γίνει ένας ομογενοποιημένος χυλός. Η αναλογία βρώμης - χυλού για να γίνει ο χυλός είναι 1:3.

Συνήθως τρώγεται ζεστό ή μπορείς να το φτιάξεις απο το βράδυ και να το καταναλώσεις το πρωί.

Αφού γίνει ο χυλός και το προσθέσεις στο μπολ, μπορείς να ρίξεις μέλι, φρέσκα φρούτα, ξηρούς καρπούς.