Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Το παιδί μου δεν τρώει γαλακτοκομικά: Πώς θα πάρει το απαραίτητο ασβέστιο για την ανάπτυξή του?
18 ΙΟΥΛ
2019

Πρακτικές Συμβουλές για παιδιά ηλικίας 1-3 ετών

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα (γάλα, γιαούρτι, τυρί) είναι ιδιαίτερα σημαντικά στην παιδική ηλικία. Εκτός από τα θρεπτικά συστατικά Πρωτεΐνες-Λίπη-Υδατάνθρακες περιέχουν αρκετή ποσότητα ασβεστίου το οποίο απορροφάται σε μεγάλο ποσοστό από τον οργανισμό. Όπως είναι γνωστό το...

Οι καλύτερες μη-γαλακτοκομικές πηγές ασβεστίου
25 ΟΚΤ
2017

Ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι το ασβέστιο για τον οργανισμό μας, ειδικά για τα παιδιά, ώστε να αναπτυχθούν σωστά τα οστά τους. Το ασβέστιο, όμως, είναι απαραίτητο να υπάρχει και στην διατροφή των ενηλίκων, προστατεύοντας την υγεία των οστών και των μυών μας. Ξέρουμε, επίσης, πως η καλύτερη πηγή ασβεστίου είναι το γάλα. Τι συμβαίνει, όμως αν έχουμε δυσανεξία στην λακτόζη, ή...